ישנם הסברים רבים לשרידותם של אמצעים לקידום ושיווק כמו פליירים. למשל, קידום מאוד מקומי ומאוד ממוקד באזיור גיאוגרפי מסוים. צורך בנוכחות ויזואלית שאינה תלויה במכשירים אלקטרונים ובאמצעי תקשורת מקוונים. או אפילו קודים וצווים חברתיים כמו בחברה החרדית שם נחסמים ערוצי תקשורת יומיומיים בגלל החשש מהתכנים בהם, וכך אין אפשרות ליצור חשיפה באמצעות קמפיינים רשתיים.

לצפייה בדוגמאות לפליירים לחצו כאן >>

עיצוב פליירים התהליך

עיצוב פלייר הוא תהליך שנבנה בהתאם לאופי העסק או המטרה שלשמם הוא מעוצב. לעסקים ותיקים, שהשקיעו במיצתוג העסק, קיימת בדרך כלל שפה עיצובית אחידה שנבנתה עבורם. במילים פשוטות נבחרו צבעים, סוגי פונטים, מבנה כללי ואחיד לעיצוב עצמו ונוצרו קווים מנחים קבועים שחוזרים על עצמם בכל עיצוב, כמובן עם הגיוון הרצוי במסגרת המגבלות ותכנים שמשתנים בהתאם למטרות השיווק, או המסר החדשים.

בעסק מתחיל, או בארגון חדש, ישנה חרות מלאה יותר עבור המעצב בבחירות העיצוביות שלו. הלקוח מתווה תוכן ומסר שאותם הוא מבקש להעביר באמצעות הפלייר. המעצב ישתמש בכלים עיצוביים שונים ויתחיל דווקא בהגדרות, למשל, היררכיה - מהו המרכיב החשוב ביותר שעליו להבליט, הולכה - מהו החלק הראשון במסר, השני, השלישי וכך הלאה, וכיצד ידאג שמקבל הפלייר יעבור על חלקי המסר בסדר הרצוי. צבע - מה מאפיין את הלקוח, עסק, ארגון או המסר, וכיצד הצבעים שייבחרו ישרתו אותו. פונט - מהו הפונט שמייצג את המסר - נוקשה, רך, צר, רחב, גבוה, נמוך וכך הלאה.

שורה שלמה של החלטות עיצוביות, שכאשר תתקבלנה בשום שכל, הן תאפשרנה עיצוב פלייר המשרת את המטרה, לוכד את עינו של הצופה ומשכנע אותו "להאזין".

מחיר עיצוב פלייר

מחיר עיצוב פלייר נקבע ממכלול של שיקולים. אין קביעה או תקינה אחידה בתחום, אך פלייר איכותי יעלה כ-400 ש"ח ומעלה. בהתאם לאופי והרכב התכנים. לצורך הדוגמה פלייר המעוצב עבור הצגה של מגוון מוצרים ומחיריהם כמו ברשתות סופרמרקטים גדולות עשוי לטפס בעיצוב הראשוני למחיר של 1000 ש"ח ויותר. מדוע? מכיוון שמחירו של עיצוב נמדד לפי מספר פרמטרים:

איכות - פלייר שעוצב באופן מקצועי יועיל ללקוח וישיג עבורו את המטרה בהיקפים גדולים.

זמן - משך העבודה על פלייר הוא לא נתון אחיד. מ-4 שעות ולעיתים 10 שעות.

הגהה - ישנם מעצבים, שבצדק, מכתיבים סבבי הגהות מוגבלים, על מנת שהעבודה לא תגרר ותמרח. כאשר פלייר מאושר על ידי מספר רב של גורמים מאשרים, כמות התיקונים היא לפעמים אבסורדית, כיוון שכל גורם מאשר, חש צורך להותיר את חותמו...

הצעת מחיר לעיצוב פלייר ודוגמאות לפליירים

על מנת לקבל הצעת מחיר לעיצוב פלייר תוכלו להתקשר אלינו או למלא פרטיכם בטופס ונשוב אליכם תוך 24 שעות.

לצפייה בדוגמאות לפליירים לחצו כאן >>