בניית אתרים

בניית אתרים עם מערכת ניהול ג'ומלה

אתר הבנוי עם מערכת ניהול תוכן מאפשר הזנה של תכנים לאתר ללא הגבלה. מערכת ניהול התוכן עצמה אינה דורשת ידע כלשהו בכתיבת קוד לצורך הפעלתה ונדרשת הדרכה קצרה על מנת לתפעל את האתר .


אתר רספונסיבי

כל אתר הנבנה בג'ומלה הוא אתר רספונסיבי.

אתר רספונסיבי הוא אתר המשנה את המבנה שלו אוטומטית על פי הרזולוציה של המסך שבו צופים באתר. ג'ומלה היא מערכת ניהול תוכן מתקדמת שתכונת הרספונסיביות מוטמעת בה מראש. כלומר, אפילו בתבניות הבסיסיות הקיימות בהתקנה הבסיסית, הרספונסיביות היא ברירת מחדל.

האתרים הנבנים בסטודיו מבוססים על פלטפורמת T3, שכמו ג'ומלה פועלת על Bootstrap.

הצורך באתר רספונסיבי הוא בסיסי היום, וזאת על מנת לאפשר גלישה באתר האינטרנט שלכם גם במובייל, טאבלטים וכמובן על מסכי מחשב רגילים. המענה הוא מקיף.


אתר רב לשוני

ג'ומלה מכילה כאפשרות מובנית הקמה של אתר רב לשוני. אין צורך בהקמה של מספר אתרים נפרדים ויצירת התוכן הרב לשוני נעשית באותה מערכת. התוכן המוצג באתר עצמו ניתן להחלפה בתוכן בשפה אחרת באמצעות כפתורי שפה פשוטים. בהזנת התוכן, באתר עברי אנגלי למשל, ייבנה מאמר בשפה עברית ומאמר נוסף מקביל בשפה האנגלית. הגדרה פשוטה על קשר בינהם תאפשר ביצוע החלפה ישירה בינהם באתר עצמו בלי צורך לעבור בעמוד הראשי של אחת השפות. כך לגבי כל רכיבי התוכן: תפריטים וקטגוריות.


תהליך בניית אתר עם מערכת ניהול ג'ומלה

  • איפיון מבנה וזרימה
  • עיצוב האתר
  • כתיבת תוכן (במקרה שלא קיים תוכן)
  • תכנות והרכבת התבנית לאתר
  • בניית האתר והזנת תוכן דמה/קיים
  • הדרכת תפעול

ניהול אתרים

במקרים רבים תחזוקת האתר וניהול התוכן הן משימות שלבעלי האתר אין משאבים עבורן. הסטודיו מספק באופן המקצועי ביותר את כל השרותים האלה כולל קידום אורגני של האתר.