כמה עולה לעצב לוגו? כמה עולה לעצב פלייר? כמה עולה לעצב רול אפ? כמה עולה עיצוב אתר? שאלות כאלה ודומות עולות מדי יום מכיוונם של מעצבים מתחילים, ותיקים ולקוחות שפונים לאותם מעצבים.
בשאלה הראשונה - כמה עולה לעצב לוגו? התשובה הראויה נתקלת לעיתים קרובות בהרמת גבה, אם אתה לקוח ואם אתה מעצב מתחיל שעדיין לא עבר את דרך החתחתים (המענגת בסופה) של עיצוב לוגו ובניית זהות לעסק, ארגון או מטרה כזו או אחרת. מוצגים לפניכם מחירי העיצוב כפי שתומחרו אצלנו בסטודיו.
המחירים הם, כמובן, מחירי ממוצע ולעיתים אינם משקפים מאמץ רב יותר מהמתוכנן שהושקע בעבודה, או בעבודה שהסתיימה לפני הלו"ז המתוכנן או עם פחות הגהות מהצפוי. לפני תחילתה של כל בקשה להצעת מחיר עיצוב גרפי, אנחנו מבהירים שזו הצעה ראשונית, ולאחר בחינת החומרים וציפיות הלקוח תועבר הצעה מדויקת וסופית. לאחר פרק המחירים נפרוס את הרציונל הכלכלי ונימוקי איכות העומדים בבסיס קביעת המחירים. ההסברים הם עבור המעצבים והלקוחות כאחד.
כל המחירים בתוקף עד 31.12.2019. כל המחירים אינם כוללים מע"מ.
מחירי עיצוב ובניית דף נחיתה או אתר תדמית
מחיר עיצוב פוסט פייסבוק
מחירון עיצוב גרפי לדפוס
מחירון עיצוב מצגת
מחירון עיצוב שלטים
מחירון עיצוב אריזות קרטון
מחירון עיצוב בנרים ב-html5
מחירון עיצוב, תכנות ובניית אתרים
מחיר חבילות קידום אתרים אורגני
מחיר איור ספר ילדים
מחיר הדמיית תלת מימד
מחיר קורס עיצוב גרפי
מחירון ריטיינר עיצוב גרפי לדפוס ואינטרנט למחלקות שיווק
חבילת עיצוב בריטיינר מיועדת למחלקות שיווק בחברות בינוניות וגדולות, כתמיכה בסטודיו עיצוב גרפי פנימי או כספק מלא של כל העיצובים הגרפיים לדפוס ואינטרנט.
מחיר חבילות העיצוב בריטיינר משתנה בהתאם לצרכים של המחלקה או אחראי/ת השיווק, ונותנים מענה מלא לשני אפיקי השיווק והפרסום. מחיר חבילות העיצוב בריטיינר כולל גם אחזקה שוטפת של אתרי מכירות, אתרי מראה וניהול מדיה. לקבלת הצעות מחיר מותאמות התקשרו: 050-8481322
תמחור
כמה עולה לעצב לוגו?
אם תחפשו ברשת האינטרנט, בלי הרבה קושי, תמצאו אתר שמציע עיצוב לוגו ב-5$. כן 5$. טוב, אני קונה קפה בקופיקס ב-5 ש"ח והוא עונה על הצרכים שלי. זה התאים, ומאחר ואני לא מהאנינים, איזו סיבה תהיה לי לקנות קפה אצל המתחרים ב-15 ש"ח? אין לי. ואם למישהו מכם באה הישועה מלוגו שעוצב ב-5$, אשריו ולבריאות!
אז למה אנחנו גובים עבור עיצוב לוגו החל מ-2,000 ש"ח ועבור פלייר 400 ש"ח? למתבונן הלא מבין, פלייר נראה עשיר בפרטים, תמונות, זיקוקים ושאר טובין. אבל, עיצוב פלייר, בסופו של תהליך, בנוי על כללים עיצוביים לא מחייבים המאפשרים הפקה מהירה יחסית של עיצוב איכותי שיענה על הדרישות הממוקדות שלך הלקוח. מעצב מיומן משתמש בגריד, טיפוגרפיה, קומפוזיציה ומרכיבים אחרים של עיצוב המפיקים תוצאה איכותית ויזואלית וקריאה, כאשר הוא מתבסס על כללי עיצוב (כללים ולא חוקים - אם זה עובד ולא עונה על הכללים, אז זה עובד).
עיצוב לוגו כולל בתוכו סט של כללים, יש המונים 5 ויש המונים עשרה, אנחנו נפרט כמה חשובים וברורים:
פשטות - רצוי שלוגו, במבט של 1-3 שניות יבהיר מייד במה מדובר - שימו לב ללוגו של המתמודדת על אירוח המשחקים האולימפיים ב-2024 בפריז - שילוב של המספר 24 ומגדל אייפל. סה"כ שני קווים וכמה מידע טמון בהם. תוספת של מילה אחת או שתיים והכל ברור.
זכירות - לוגו יפעל בצורה מיטבית אם ניתן לזכור אותו בקלות. כהמשך לכלל הקודם שצוין, יותר מדי פרטים, קושי גדול יותר לזכור אותו.

דינמיות - עדיין לא מצאתי ניסוח הולם בעברית, אבל, הכוונה היא ליכולת להשתמש בלוגו בכל מצע לא משנה גודלו. עיפרון, כרטיס ביקור, רול אפ, או שלט חוצות באיילון. בכל אחד מן המקומות הלוגו צריך להראות טוב.
הקשר - כלל נוסף, שכמו האחרים אינו עומד לבדו והוא חוט שני שצריך לעבור בין כל הכללים האחרים. הלוגו צריך לשקף את המטרה והזהות שאותה הוא מייצג. גם אם הוא אבסטרקטי לחלוטין.
כשנכנסת בקשה לעיצוב לוגו מתחיל לו סיעור מוחין בלתי פוסק (כן, בתור בסופר, בהפסקת פרסומות באמצע החדשות, לפעמים גם בחלום. כן, האחרון חולני, אבל זה קורה). גם לאחר סיבוב השראה שבו בודקים מה קורה בתחום העיסוק של הלקוח, בארגונים שונים עם מטרות דומות לשל הלקוח, מתבקש המעצב או המעצבת לצור ייחודיות. לא לחזור על מה שנעשה. בחינת הרעיונות היא בלתי פוסקת ובסופה יש לברור 3-5 כיוונים איכותיים ורק אותם להציג ללקוח.
לפני ההצגה ולאחריה, ייבדקו המנחים של על הלוגו על מוצרים שונים, הבסיסיים, כמו כרטיסי ביקור, מעטפה וניירת, וכן הדמיות שילוט, מודעות בעיתונים, שקיות נייר או בד וכך הלאה. משום כך אנחנו נוהגים לספק עיצוב כרטיס ביקור, מעטפה ונייר מכתבים יחד עם עיצוב הלוגו והם כלולים במחיר. בסופו של תהליך תבחר סקיצה אחת מתוך הריכוז הסופי, שתעובד תוך התייחסות מלאה ללקוח ולתחום שממנו הוא בא.
בשלב זה כבר מובן לשני הצדדים מה היא מידת ההשקעה הנדרשת. אם לא, ננסה לכמת בזמן - לפחות 3 ימי עבודה, כולל עשרות סקיצות שנזרקות והן חלק מן התהליך. מעצב, גם אם הפיק עבודה שהיא לעילא ועילא וגבה עבורה מאתיים שקלים, יימצא עצמו מתוסכל. מאוד. ברוב המקרים, בעלות כזו, שני הצדדים מתוסכלים.
מזמין העיצוב והמעצב צריכים להתייחס ברצינות גמורה למשימת עיצוב הלוגו שהיא מרכיב וציר מרכזי בהגדרת זהות עסקית, ארגונית או אחרת של המזמין.
מחיר הכנת מצגת פאוור פוינט
עיצוב והכנת מצגת פאוור פוינט הוא תהליך המזכיר עיצוב של חוברת או מגזין. בתהליך ההכנה של המצגת מנותח התוכן, המסרים לפעמים מפורקים במקרה שבו הם מורכבים ומאפילים על המסרים שיעביר הדובר.
קהל היעד של המצגת הוא גורם חשוב לא פחות והאופי של עיצוב המצגת נגזר גם ממנו. נפח המצגת, כלומר מספר השקפים בה ומורכבות האנימציות גם הם גורמים המשפיעים על תמחור מצגת.
מחיר מצגת פאוור פוינט הוא לרוב בטווח של 1750 ש"ח עד 3500 ש"ח.
לצפיייה בעיצוב מצגת ופנייה לפרטים נוספים >>