לרוב, כשמצגת נבנית נעשה שימוש בתבניות המגיעות עם פאוור פוינט, או ניתנות להורדה מהאתר של חברת מיקרוסופט. בדרך כלל התבנית נבחרת על פי התאמה כללית שלה למוצר או הרעיון שמבקשים לשווק במצגת, וכיוון שאין התאמה מלאה, למשל בצבעי הרקע, ישנם חיבורים בשקפים השונים הצורמים את העין.

לצפייה בדוגמאות למצגות >>

הכנת מצגת פאוור פוינט איכותית

לרשות מעצב מצגות מקצועי עומדים, מלבד הידע וההבנה המעמיקים ביסודות העיצוב הנכון, ועיצוב המותאם להעברת המסר, כלים גרפיים מקצועיים נוספים, כמו פוטושופ, המאפשרים לו לייצר רכיבים שונים בעיצוב הכללי של המצגת התואמים בדיוק את המותג, המוצר, או הרעיון שמבקשים להעביר באמצעותה.

עיצוב מצגת עסקית בסטודיו

כאשר מצגת נמסרת לטיפולנו בסטודיו, אנחנו בוחנים את המסר והתוכן שהיא מעבירה, מתייחסים למותג עצמו ולצורך להבליט את השיוך, בודקים התאמות צבעים ודימויים מתאימים. מפרקים מסרים מורכבים יתר על המידה לקטעים קצרים וקליטים, בונים גריד מסודר למצגת להצגה סדורה של התוכן, משלבים הנפשות במינון נכון ולא מוגזם, כולל הגדרת כניסות התואמות את השפה, והופכים את המצגת לאמצעי המשחרר את המציג מהצורך להרשים - המצגת תעשה זאת עבורו!